قوانین و مقررات

قوانین فروش آنلاین شرکت حامی پارس پیام با نام تجاری نینا پت به‌منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای مرکز خرید آنلاین نیناپت و خریدار محترم الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به‌منزلۀ مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.

ماده 1 – عضویت در سایت:
   برای خرید ثبت سفارش و خرید، خریدار ابتدا باید در سایت نیناپت ثبت‌نام کند. اطلاعات خریدار باید به‌صورت کامل، دقیق و صحیح وارد شود.

تبصره 1 ) کاربر باید اطلاعات درخواستی را به‌ شکل صحیح در فرم ثبت‌نام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت‌شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و مرکز خرید آنلاین هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش‌های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت‌نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

تبصره 2 ) کاربر نباید در سایت اظهاراتی را قرار دهد یا به  اقدامی دست بزند که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد یا عمل مجرمانه‌ای را در پی داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچ‌کدام منتشر نخواهد شد. چنانچه هر یک از کاربران، این ماده را رعایت نکنند، از همکاری با مرکز خرید آنلاین محروم و تسویه‌حساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر به‌سرعت انجام خواهد شد.

ماده 2 – ثبت سفارش :

تبصره 1 ) دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را به‌دقت بررسی کنید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شماره‌های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

تبصره 2 ) قیمت‌ محصولات موجود در وب‌سایت به‌روز است. همچنین قیمتی که هنگام سفارش مشتری در پیش ‌­فاکتور منظور شده معتبر خواهد بود.

تبصره 3 ) حداقل سفارش مبلغ 000/000/3 تومان هست

تبصره 4 ) حداقل مبلغ سفارش برای درختان گربه و الیزابت ها وجود ندارد و با هر مبلغ  قابل سفارش می باشند

تبصره 5 ) پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل و پیامک تائید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال می‌شود.

تبصره 6 ) پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به‌طور صحیح در فرم‌های مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارش‌های غیرواقعی بپرهیزید.

ماده 3 پرداخت هزینه : 
   دریافت مبلغ سفارش‌های ثبت‌شده از  دو طریق  صورت می گیرد
پرداخت به صورت آنلاین  
پرداخت به صورت حساب به حساب

تبصره 1 ) در حال حاضر هیچ‌گونه مالیاتی به‌عنوان مالیات بر ارزش‌افزوده محاسبه نمی‌شود و خریدار تنها بهای کالای خریداری‌شده را بدون مالیات پرداخت می‌کند اما همکارانی که نیاز به فاکتور  با مالیات بر ارزش‌افزوده  دارند در ثبت نام اولیه به صورت شخص حقوقی ثبت نام نمایند.

تبصره 2 )  توجه فرمایید که قیمت‌های درج‌شده بر روی کالاهای وب ‌سایت به ریال است.

ماده 4 –بسته‌بندی و ارسال سفارش : 

   سفارش‌های ثبت شده در سایت مرکز خرید آنلاین نینا پت پس از دریافت تاییدیه از مشتری و مشخص شدن نحوه پرداخت ، جهت ارسال آماده خواهند شد

سفارشهایی با مبلغ کمتر از 7 میلیون تومان برای همکاران تهران و مبلغ کمتر از 10میلیون تومان برای همکاران کرج هزینه ارسال به عهده همکاران عزیز میباشد

زمان ارسال سفارشات پس از تایید واحد مالی  3 الی 7 روز کاری میباشد

زمان ارسال سفارش درخت گربه ها به صورت تک و سفارش مشتری پس از تایید واحد مالی  2 تا 4  روز کاری می باشد

ماده 5– شیوه ارسال سفارشات:

تبصره 1 ) کلیه سفارش‌ها  تهران با مبلغ خرید بالاتر از 7.000.000 تومان به صورت رایگان  توسط شرکت ارسال خواهد شد

تبصره 2 ) کلیه سفارش‌ها کرج با مبلغ خرید بالاتر از 10.000.000 تومان به صورت رایگان  توسط شرکت ارسال خواهد شد.

تبصره 3 ) کلیه سفارش‌ها  شهرستان از انبار تا باربری به صورت رایگان توسط شرکت ارسال خواهد شد و هزینه ارسال از بابری تا آدرس مقصد به عهده همکاران محترم می باشد.
 

ماده 6 – درخواست مرجوعی کالا

ثبت درخواست مرجوعی (برگشت کالا) در قسمت درخواست مرجوعی انجام می‌گیرد.

تبصره 1) در صورتی که کالای ارسالی مغایر با کالای تایید شده توسط همکاران  در پیش فاکتور  باشد هزینه عودت و بازگشت مجدد کالا به عهده شرکت و در غیر این صورت به عهده همکاران محترم می باشد.

ماده8– قوانین گارانتی : 

تبصره 1) کالاهایی که شامل گارانتی می شوند در قسمت شرایط گارانتی سایت ذکر شده و طبق توضیحات امکان استفاده از گارانتی می باشد


ماده 9– قوانین قیمت گذاری :

تبصره1) تمامی کالاها توسط شرکت نینا پت قیمت گذاری  می گردند.

ماده10– قوانین ثبت کامنت :
تبصره 1) بعد از ثبت نظر به صورت متن و تصویر توسط کارشناسان شرکت نینا پت بررسی و سپس مورد تایید قرار خواهد گرفت.
تبصره 2) ثبت نظر به صورت تصویر در شرایطی امکان پذیر است که کالا توسط مشتری خریداری شده باشد.
تبصره 3) محتوای ثبت شده نمی بایست شامل اطلاعات شخصی ، لینک، شماره تماس و اعلام راه های ارتباطی باشد.
تبصره 4) محتوای ثبت شده باید عاری از الفاظ تمسخر آمیز، تند و توهین آمیز باشد.
تبصره 5) نظر ثبت شده نباید غیر مرتبط به محصول مربوطه باشد.

 ارتباط با ما:
واحد ارتباط با مشتریان نینا پت از طریق شماره تلفن های  موجود در صفحات سایت ، پاسخگوی سوالات  مشتریان خواهد بود.